Pețiii in lucru:
  • [cb2008] Cerere imbunatatire Spatiul Virtual Privat pentru 1) a primi titlul executoriu legat de obligatiile restante in Spatiul Virtual Privat si 2) posibilitatea de a plati datoriile la bugetul de stat direct din Spatiul Virtual Privat, prin utilizarea cardului de credit/debit. Raspuns ANAF "în dungă" aici
Petiții rezolvate:

  • [cb743] Demersuri cu ANAF pentru ca acesta să publice D220 în format inteligent (pentru a putea să o depun prin internet). Timp de rezolvare a petiţiei: 14 (patrusprezece luni). Detalii aici.
  • [cb1264] Saga formularului de contact . Timp de rezolvare 11 luni de zile

Saga "formularului de contact":

  • [cb1260] Demers cu ANAF pentru a depune o declaratie D220 on-line, declaraţie de informare privitoare la incetarea contractului de inchiriere. Detalii aici. Acest demers a demarat pe data de 9 sept. 2014 şi nu este finalizat încă, din cauza Sistemului informatic al ANAF care boicotează comunicările online cu contribuabilii (a se vedea și petiția [cb1264])
  • [cb1264] Demersuri cu cabinetul preşedintelui ANAF pentru ca instituţia să îşi imbunatatească formularul de contact de pe site (formluar aproape imposibil de utilizat). Problemele semnalate în septembrie 2014 sunt în continuare nerezolvate, petiția fiind "îngropată" la Direcţia Generala de Tehnologia Informaţiei. Detalii aici.
  • Gasiti aici formularul de contact buclucas al ANAF, pentru cei ce vor sa experimenteze "in direct" calitatea serviciului ANAF online. Mentionez ca incepand din aceasta vara acest formular reprezinta singurul mod in care toate ANAF-urile din tara mai pot fi contactate de catre cetatenii care au probleme de rezolvat cu ANAF-ul (probleme pe care trebuie sa le descrie in maxim 500 de caractere, nu mai mult).
  • [cb1264] Desi ANAF in final a modificat formularul (a crescut performanta extraordinara sa tripleze numarul de caractere dar in continuare este dator sa furnizeze posibilitatea de anexa fisiere) acest formular nu functioneaza din cauze necunoscute. E posibil ca eu sa fi introdus vreun caracter ciudat sau sa nu fi indeplinit vreo conditie de care formularul are nevoie sa traiasca, totusi ... nu da nici un mesaj inteligibil de userul habar nu are ce trebuie sa corecteze. !!! vedeti aici
  • [cb1264] Revenirea mea urâcioasă (o să îmi permit să nu o public, totuși se pare că ea a fost cea care a mișcat în fine lucrurile) hidden
  • [cb1264] Raspuns final de la ANAF prin care in fine, dupa 11 luni de zile confirma rezolvarea cazului an de zile aici
Opinia publică referitoare saga "formularului de contact"
  • interpelare parlamentara a d-nei deputat Maria-Andreea Paul aici
  • raspuns al Ministeurlui de Finante, absolut pueril aici (nici nu s-au obosit sa faca un test simplu ... sa depuna o petitie)
  • discutii cu reprezentanti ai presei si parlamentari, document restrictionat ) aici